00:41

Är inte Laban typ världens finaste namn? Jag totaldiggar det.
Apropå namn;  när jag fyllde tio fick jag i present att själv välja ut ett andranamn, eftersom jag inte har något. Drygt fyra år har passerat utan att jag tänkt ut något passande. Inte heller har mina systrar, 16 respektive 20 år, funnit något. Hah!
Någon av mina (ytterst få) läsare som har något förträffligt förslag?

Jag sitter nybadad, med magen full av marängsuisse, Ben &Jerry's, samt Chipsgratäng, och lyssnar på Imogen Heap's "Hide and Seek". (Självklart på repeat).
Den förut nämnda handbollsmatchen blev inställd. Ganska bra ändå, då har jag mer tid till att plugga. Har nämligen tre tämligen viktiga prov nästa vecka.

Ohno! Jag tror mor min har somnat, och syster är hos kamrat. Jag avskyr att vara den i lägenheten som sist somnar! Dumma, dumma, dumma fantasi.

By the way; Jag tror inte någon ens anar hur emorm min ångest över att jag missade Coldplay i Globen är. Såg dom 2005, och fan, det var... Wow. Coldplay's musik är ytterst svårslagen. Utan tvekan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0