22/9

Imorse var jag en riktig baddare på att ta mig upp från sängen i bra tid! Fastän jag inte lyckades somna förrän klockan visade typ två. Ca 06:15 var jag uppe! :) Förr låg jag ibland kvar i nästan mer än en timma efter det. Herregud, hur hann jag?
Var bara i skolan i mindre än en timma. Kilade hemåt pga huvudvärk och sånt, ni vet. Missar idrotten igen, som de andra 4 av 5 gångerna. Ha-ha, surt. There is totally something about Monday's..

Jag tycker jag vill passa på att berätta att jag älskar hösten. Helt klart min favoritårstid.
Så härligt vackert med alla färger. Och känslan jag får när jag går ut i det ruggiga höstvädret, med mysiga, tjocka jackor och en varm halsduk runt halsen, är obeskrivlig och urhärlig. I love it.


Lite höstig bild över Roxen, från bilen. Dold regnbåge. (har den i färg i ett äldre inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0