sånt man önskar



Kläder, kläder, kläder. Materiella saker kan man nog inte få nog av.
Här är några riktigt snygga kläder och skor. Oså Ray Ban-solbrillor, såklart. Har bara fake nu, men skulle gärnagärna ha ett par äkta! Converse är helt klart enligt mig de absolut snyggaste skorna som finns. Måste verkligen införskaffa ett par nya i vår, då de jag har nu är så slitna och trasiga att de inte går att använda. Ojoj, det finns så mycket snyggt och ibland önskar jag att jag hade alla pengar i världen så jag kunde köpa allt jag vill. Men bara ibland.

Louise berättade nyss om sin kompis som jag känner till, som har blivit väldigt sjuk. Det kan tillome vara livshotande.. Så jag vill önska igen; jag önskar och hoppas att hon blir bättre snart. Verkligen. ♥

Ps. Det blev ändrade planer; ingen handbollsträning. Kom på att jag har mer att plugga till, såsom litteraturprov. Usch, pluggpluggplugg. Ännu en önskning: LOV!

bye,

Kommentarer
Postat av: tove.

stackars henne som har blivit väldigt sjuk.

Och väldigt fina kläder annars. :)

2009-02-02 @ 20:22:58
URL: http://zanotie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0