Keepers?

BER ÅTERIGEN OM URSÄKT FÖR DE KASSA BILDERNA, men kameran är urladdad och mobilen var det enda jag hade med mig.

Funderar på att köpa denna, men är inte säker ännu. Vad tycker ni? Från Gina Tricot, 129:-

Stan efter den långa skoldagen, med Louise. Köpte presenter till Hannah som har fyllt, och jag gjorde även ett impulsköp i all hast innan jag skyndade hem för att åka till träningen.

Här är impulsköpet. Även denna 129:- på Gina Tricot!
Funderar fortfarande på om den är en keeper, men jag tror det. Vad tycks?


Nu måste jag sova,

Kommentarer
Postat av: L I S A

He he den där randiga tröjan har den krista fästingen (blondinen) ((AGNES))

2009-02-06 @ 12:05:09
URL: http://leafstream.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp den! du måste!

2009-02-06 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0