fredagskväll

AND I NEED YOU TONIGHT!
det är så jag känner denna fredagskväll... det är rätt sorgligt egentligen. jag menar, tänk om man kunde få allting man önskade. det skulle vara rätt bra, fast samtidigt - nej. they're parts of life; längtan, saknad.. jag tror bestämt att vi behöver dem.

ännu en synnerligen sorglig sak är att endel folk fokuserar så sjukt på våra brister, men är blinda för det som faktiskt är bra. jag syftar både på att vi hackar på varandra - och oss själva.
 folk borde börja va lite mera öppna! vi människor lider någon hemsk sjukdom eller något, vi har nämnligen en tendens av att jämt dölja vad vi egentligen tänker och tycker.
   sluta upp med det och peppa varran istället! och er själva - lägg av med deppet! du lever bara en gång, och du har bara en chans att leva det så varför inte göra det bästa av det? tro på dig själv, gör det du vill och känner för.
 nu menar jag inte att ni aldrig ska vara ledsna.. för det är en del av livet det med! är du ledsen - GRÅT. gråt så mycket du orkar, det är bara bra och det hjälper, faktiskt.


den nakna sanningen; jag tycker faktiskt att endel bilder jag tar blir rätt bra...
(du behöver inte hålla med)
image45

image46
(kolla gärna min bilddagbok, http://roarz.bilddagboken.se/, där jag har fler bilder..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0