någon som vill hitta på något?

Tja.

Här sitter jag och tråkar järnet!
Hade tänkt att hitta på någonting, men jag har en känsla av att jag inte kommer att lyckas trots min starka vilja. Dock dog denna så kallade 'starka vilja' en aning nyss eftersom jag sitter och surar för att jag missat en skivmässa som hölls idag i Cupolen. Fan då.
Men om jag har en jävla massa tur så kommer Alexander in till stan och leker med mig. Hoppas hoppas!
Det är bäst jag jag sätter igång och tjatar på honom.

Idag har jag förresten vart med mor och moster på Hjärta till Hjärta där det var något "jippo", samt på en annan second-hand butik i närheten som jag inte minns namnet på.
Jag hittade ett dunderfint halsband som min tillgivne mor köpte åt mig.

Sedan bar det av in till stan med syster. Där köptes ett par pumps samt ett par sneakers, (typ), som jag bett att få lägga undan igår när jag var där (på Monki, såklart!). Även ett halsband i form av en stor diamant inhandlades byttes ut mot mina pengar.

Förresten, igår försvann mer än hälften av mina pengar som jag fått samma dag. Eller ja, försvann gjorde dem väl inte precis, men dock byttes de ut mot diverse varor.
För den som är intresserad av att veta vilka dessa varor är skriver jag detta:
Jag köpte en (jag vet inte hur jag ska förklara, så ni får nöja er med dessa beskrivningar;) t-shirt-tröja, en klännings-t-shirt samt en nessecär på Monki,  ett par shorts på H&M, samt två behåar på Gina Tricot (där jag för övrigt typ aldrig handlar tillskillnad från de andra ställena jag nämnde).

Jag är grymt intresserad av kläder och stilar. Och musik är för jävla underbart!


Halsbandet som köptes på Monki idag, (det är förresten tröjan jag köpte där också som syns som bakgrund);
image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0