sjuker

jag stannade hemma från skolan idag, jag mår inte bra. det hela började igår efter lunch, jag kallsvettades, mådde illa, hade huvudvärk och kramper i magen. jag stannade kvar på svenskan men sen gick jag hem. idag är jag lite bättre men illamåendet och huvudvärken sitter kvar. jag känner mig yr, usch.

nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik, just nu spelas The Fray och det ger mig sånna sommarkänslor så jag nästan ryser. jag vill tillbaka till Danmark. snälla ta mig tillbaka. saknar allting; huset, fjorden precis utanför, lånebilen, shoppandet, det danska språket som man ständigt hörde, färden till roskildefestivalen i spöregn, musiken som spelades i bilen, men mest av allt bilresan dit, hem och runt omkring i underbara danmark! usch vad mysigt.
 varför är det så skönt att bara sitta i en bil/buss/tåg, lyssna på musik och kolla ut på allting man åker förbi egentligen? det är konstigt, men jag gillar det.
  bara för jag kom in på danmarksresan nu så tar jag och lägger upp ett gäng bilder som jag fotade där;
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0