December 17

I dag fick jag iPoden! Han är superfin, och just nu spelar han The Killers för mig.

I morgon börjar det efterlängtade, sjukt sköna jullovet för min del! Härligt att slippa stress och plugg för att bara vara och göra det man känner för. Woho!
 Alltså är det snart julafton... Och jag har inte köpt en enda klapp! Pengarna har bara gått till stuff till mig själv, såklart. I dag köpte jag tillexempel skorna, spetstights, och en kort kofta till klänningen som jag köpte igår. Självklart blev det en chai latte från Espresso House också, precis som igår.
  Skolan har varit seg denna vecka och i dag somnade jag på spanskalektionen. Blev ganska chockad av synen med ett klassrum fullt med elever då jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0