Ye ye

Tja. Johanna sitter och spelar.. öhm, på damsugaren. Hon är knäpp. "Det är ett instrument!", hör man henne säga.
Tjejen har även vantar på sig. (Ja, vantar!) Det är säkert 25 grader i detta rum, men puckot har vantar på sig. "...det känns som att stoppa in händerna i små kattungar", sade knäppskallen då hon satte på sig de vita, luddiga vantarna.
Hon är onekligen dum i huvet.

När den svinit korkade Johanna har dansat färdigt med dammsugaren så blir det att bege sig till Albin. Blir förhoppningsvis ett svalkande bad i denna förfärligt härliga hetta.
Fast först måste Johannan hitta en tröja som hon kan ha på sig; "Jag kan ju inte gå naken." Varför inte, säger jag.
Känns som att detta kommer ta ett par århundranden eftersom jag just kom på att jag inte sminkat mig. HELL YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0