21/11

Det blev ingen skola idag, ändå. Istället spenderade jag dagen i sängen, precis som alla andra dagar denna vecka.

Jag vet inte om jag någonsin brukat skratta förr då jag såg humorprogram? Kanske. Men inte som nu i allafall... De senaste dagarna har jag kommit på mig själv med att dra ett och annat asgarv till tv-serier som Seinfeld och Friends. För visso har jag ju alltid tyckt att det är kul, men har jag skrattat? Vet att mina vänner påpekat detta. Beror det på den underbara känslan som bosatt sig i mig? Den som får mig att bli så lycklig. Jag undrar.

Jag har en sådan lust att shoppa. Måste bli en tur till Stockholm på jullovet.


Bilden är klickat från tåget, i hufvudstaden. November 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0