23/10

Idag har jag gjort färdigt en film till ett projekt om mod och rädsla som skall redovisas imorgon, varit hemma för magsmärtor, och bakat. Nu lyssnar jag till Bob Dylan, samt surar över att mina hängslen inte är här.

Jag tror jag har bestämt mig för att köpa en systemkamera så fort jag sålt mina gamla hockeygrejer. Har planer som kommer att märkas i framtiden.
 Och så fort jag fått min skateboard såld (Sugar bräda, Venture truckar och Autobahn hjul +kullager, väldigt bra skick; ca 800. Köp?!) ska jag besöka frisör Madde för klippning och färgning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ju köpa min säger jag. ge mig bara en duglig digitalkamera! :)

2008-10-25 @ 13:22:32
Postat av: Sofi

det var jag som skrev det under alltså

2008-10-26 @ 11:07:26
Postat av: Sofi

över menade jag, haha

2008-10-26 @ 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0