Snö, capuccino och kärlek

På pappas  kontor sitter jag med musik i öronen framför en datorskärm och kikar drömmande ut genom fönstret på de vita flingorna som lätt faller från skyn. Jag undrar; är det Isak Strands underbara tolkning av u2s "with our without you" som framkallar pirret, fjärilarna i magen, samt denna glada och varma känsla min kropp fylls av, eller är jag faktiskt kär?
Baserat på faktan att jag faktiskt känt mig såhär sen igårkväll kommer jag fram till svaret att det är Kärleken som är på besök.

Smuttandes på en capuccino från kaffemaskinen bestämmer jag att senare simma några längder tillsammans med Louise och Ronja. Och för i kväll hoppas jag på mys hos Mr X.
 Ja, jag är lycklig.

Förresten tror jag att konsten att 'chilla' äntligen har fallit i min kunskap. Det är cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0