Herregud

JAG ÄR FÖRÄLSKAD, HELT SÅLD!
Isak Strand var en av de som blev "kidnappade" i Idol 2008. Jag fetdiggade honom direkt, och tänkte kolla på hans audition igen på youtube, och hittade detta;
http://www.youtube.com/watch?v=3tWVesOlre0&feature=user

Jag måste nog säga att det är... det bästa jag hört. Sitter helt ställd och gråtfärdig och vill bara höra mer, mer, mer!
Låten han framför på videon är Coldplay's "Yellow", och jag - som är ett väldigt stort Coldplay-fan - måste faaan erkänna att han gör den bättre än dom. Herregud! Jag trodde inte att det var möjligt!
Jag finner inte ord. Han är fantastisk och helt jävla WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0