20/9

H-h-hello!
Chillar framför datorn, och MTV i soffan. Real nice.

I kväll får vi gäster. Chipsgratäng står på menyn, och jag är helnöjd.
Imorgon ska jag spela handboll. Med... sa han A-flickorna? Haha. Elin sa att det var med 92-93, men jag vet inte. Aja, hoppas jag inte blir alltför nervös och tabbar, skämmer ut mig, eller spelar svindåligt. Ha-ha. I'll be fine.
Jag helälskar handboll och kan knappt vänta till Januari, då MHF F94 återigen drar iväg på cup! "Tygrikesnatta", denna gång. *big smile*


Skateboarding... What to say? Loving it. Totally. :)
(Inte säker på vartifrån bilden är. Med.. creds. Den är helgrym.)

Kommentarer
Postat av: joel pettersson ;D

hah, jag var med den dagen bilden togs, sitter på en curb, och det är daniel todorvijc (stavning)

2008-09-21 @ 01:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0