friday 13th







Där är vi igen, 8B. Helgalna som vanligt! :) En av våra bästa egenskaper.
I dag var skoldagen inget lik de andra. Vi hade nämligen temadag för "alla hjärtansdag". Den började med en väldigt konstig film, Love Boogie, och fortsatte med en faktiskt riktigt rolig och intressant föreläsning om "spelberoende". Vid lunch var det brist på laktosfria plättar, så jag åt endast en halv glass som det bjöds på (lite ironiskt eftersom det är mjölk i glassen). Sedan rusade jag, Hannah och Louise till Ica för att skaffa fyra flaskor läsk till tårtorna som vi sedan åt i klassrummet, hela klassen.
 Till mellis åt jag chips, och pizza fick jag till kvällsmat. Fantastiskt nyttigt!

Nu har man sportlov! Härligt.

bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0