monday again


T-shirten som jag bar i dag. Love it.

Snart är det handbollsträning som gäller, äntligen! Har benhinneinflammation så jag har varit tvungen att vila i tre veckor, men nu orkar jag inte vara borta från träningarna och mitt underbara lag längre! Struntar i att benen gör ont som inni.. Det får jag tåla. Ska bli skönt som attan att träna igen. Men innan blir det lite pluggande till biologiprovet jag ska ha i morgon, eftersom jag missade det på den ordinarie tiden i torsdags då jag var hemma och sjukade hela veckan. Men nu är jag kry, och det kändes faktiskt ganska skönt att vara tillbaka i skolan igen. Förutom på mattelektionen, förstås. Matematik är outhärdligt.
Men nu måste jag läsa lite till innan jag kilar iväg! bye for now,

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs tröja ^^

2009-02-11 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0