the colour of our hands


FÖRLÅT FÖR MOBILBILDEN!
(det ser kanske ut som att jag drar värsta posen, men i själva verket så talar jag bara med Hannah. Hehe)

Lång skoldag... Slutade inte förrän kl 16, och då var man ganska trött. Som tur är så är det endast 5 veckor vi slutar så sent, och 3 av dem har gått. Så vi kommer att sluta typ 14:30 i resten av onsdagarna, pga elevensval. Men bara vi i det jag har, somheter "Decorate the school" (går i engelsk skola, och därav språket), och som det hörs så namnet så är alltså dekorera skolan. Kul faktiskt! Speciellt med tanke på att vi nästa gång blir bjudna på snacks och annat gott medan vi jobbar. ;)
Jag och två klasskompisar håller på med en jättestor tavelduk som ska bli en poster emot mobbning. Ska klistra dit bilder vi kommer att fota, glada bilder. Sen skriva med feta, svarta bokstäver "our dream" uppe, och "a happy world" nere. Kommer att bli dösnyggt tror jag! I dag gjorde vi grunden; händer! Var helt galet kul ;)

Dagens lunch: Subway
Dagens mellis: Subway och en Chai Latte
Dagens middag: 2 Bullar

Nu: dush. Har nämligen tränat! Underbart att vara tillbaka.
see you soon,

Kommentarer
Postat av: josse

snygg bild :P

2009-02-11 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0