wednesday


t-shirt - gina tricot, väst - pimkie (systers, från frankrike antar jag), grå cheap monday

Det har blivit mycket grå cheap monday-jeans den senaste tiden, och det beror på att jag inte klarar av kylan i några andra av mina byxor. I mina svarta chinos/kostymbyxor, till exempel, så fryser jag nästan låren av mig. De är så tunna.
Usch, jag vill ha sommar, sol och värme. Nu, nu, nu! Men vem vill inte det?

Sitter just nu i sängen med en värmekudde runt nacken. Lyckades nämnligen sträcka den förut, skicklig som jag är. Ajaj.

Nu: slappa och äta apelsin framför tvn en stund innan jag kilar iväg till skolan (suck).
Byebye,

Kommentarer
Postat av: Klara Roos

svar: ja, är supernöjd :D snyggt med tshirten + västen!

2009-02-04 @ 22:30:41
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: josse

heeest trööööja :D

2009-02-11 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0