homemade







Här är några bilder på lite smycken jag själv har gjort. Är faktiskt väldigt nöjd med allihopa!
Har ju varit hemma hela veckan och mått lite si och så, men eftersom jag mår mycket bättre nu och vi är lediga från skolan denna fredag så tänkte jag ta tag i saken att skaffa lite mer material till mitt pyssleri så jag kan göra ännu fler smycken. Har faktiskt blivit tillfrågad av Elin i klassen att göra ett halsband till henne, så det ska göras inom en snar framtid! Är det så att någon i som är intresserad av att få ett halsband eller annat smycke gjort till sig, i utbyde mot en väldigt billig peng, så är det bara att slänga en liten kommentar! :) Dock ingenting jag väntar, då min läsarstatistik är väldigt låg. Haha.

Kommentarer
Postat av: tove.

vääldigt fina bilder nadja:)

2009-01-30 @ 20:28:08
URL: http://www.zanotie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0